The Ledge

Go Back   The Ledge > Main Forums > Rumours
User Name
Password
Register FAQ Members List Calendar


Make the Ads Go Away! Click here.
Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #16  
Old 06-14-2009, 03:23 AM
Emmeline's Avatar
Emmeline Emmeline is offline
Senior Ledgie
 
Join Date: Mar 2001
Location: Sweden
Posts: 132
Default

Quote:
Originally Posted by Melack View Post
Tack för svaret!

Jag kommer gå med min pappa och bror.

Ingen av oss är jättestora fans av ståplats så det blir nog bra placerad sittplats istället vilket ju oftast är billigare. Så priset verka ju väldigt normalt, typ som att se Springsteen, Dylan etc..

Var rädd att dom skulle ta lika hutlösa priser som Eagles gör. Typ 1500 för sittplats.

Fan vad kul det ska bli!

Hoppas bara att även dom torraste svenskarna fixar lite drag i Globen!
Jag tänker se till att sjunga med och klappa allt vad jag har iallafall!

Fast jag har sittplats! Ja, vi får väl se till att fixa lite drag om inte annat! Visa dem att Stockholm är en stad de vill komma tillbaka till!
__________________
"I am not what you'd call an envelope-pusher," Nicks says. "Lindsey is there to make sure our band isn't too safe. I'm there to make sure it isn't too nuts. It's all about that balance between us." ~NY Daily News
Reply With Quote
  #17  
Old 06-14-2009, 08:18 AM
BellaDonna93's Avatar
BellaDonna93 BellaDonna93 is offline
Addicted Ledgie
 
Join Date: Mar 2008
Location: On The Edge Of Something Exquisite...Well, Sweden
Posts: 781
Default

Quote:
Originally Posted by Emmeline View Post
Nja, det kommer nog gå lugnare till i Globen kan jag tänka mig...men hoppas det blir lite drag i alla fall och att intresset blir stort! Och att det inte bara blir gamlingar som går Hoppas vi får spela på Lindseys gitarr, hihi Det hade jag faktiskt lyckan att få göra i Frankfurt -03
Säger det samma....hahahaha!!! Det skulle va väldigt pinsamt Ja, det va det ja menade, att man får spela på gitarren och sånt....lite drag och att inte alkla bara sitter och glor LOL!
Vi får iaf hoppas på att det blir drag!

Ps, GUD VA KUL MED FANS PÅ THE LEDGE FRÅN SVERIGE!!!!!! DET VISSTE JAG INTE ATT DET FANNS!!! HAHAHAHA!!
__________________
~I have been touched by an angel~
Stevie held my hand!!!!!!!!!! 10/10-2009

Reply With Quote
  #18  
Old 06-15-2009, 11:11 AM
MrsMcVie's Avatar
MrsMcVie MrsMcVie is offline
Ledgie
 
Join Date: May 2006
Posts: 94
Default

Nog finns det svenskar på The Ledge alltid! Bokade min sittplats biljett idag, 695:- + avgifter och valde sektion A24. Tror jag kommer att ha ganska bra koll på John därifrån och det är det viktigaste! Kan inte fatta att jag äntligen ska få se dom live!

Konstigt förresten att ingen har blivit irriterad ännu på att det pratas svenska här!
__________________
<a href=http://i88.photobucket.com/albums/k179/MrsMcVie/John%20McVie%20Heaven/Miscellaneus/johnbanner5.png target=_blank>http://i88.photobucket.com/albums/k1...ohnbanner5.png</a>
"I don´t do much chasing anymore, it´s hard on the chair and scares my nurses." - John McVie
Reply With Quote
  #19  
Old 06-15-2009, 11:18 AM
Emmeline's Avatar
Emmeline Emmeline is offline
Senior Ledgie
 
Join Date: Mar 2001
Location: Sweden
Posts: 132
Default

Quote:
Originally Posted by MrsMcVie View Post
Nog finns det svenskar på The Ledge alltid! Bokade min sittplats biljett idag, 695:- + avgifter och valde sektion A24. Tror jag kommer att ha ganska bra koll på John därifrån och det är det viktigaste! Kan inte fatta att jag äntligen ska få se dom live!

Konstigt förresten att ingen har blivit irriterad ännu på att det pratas svenska här!
Yay, en till! Nej men du vet, det är nog ingen annan som kollar den här tråden, det är våran lekplats nu
__________________
"I am not what you'd call an envelope-pusher," Nicks says. "Lindsey is there to make sure our band isn't too safe. I'm there to make sure it isn't too nuts. It's all about that balance between us." ~NY Daily News
Reply With Quote
  #20  
Old 06-15-2009, 12:07 PM
BellaDonna93's Avatar
BellaDonna93 BellaDonna93 is offline
Addicted Ledgie
 
Join Date: Mar 2008
Location: On The Edge Of Something Exquisite...Well, Sweden
Posts: 781
Default

Quote:
Originally Posted by Emmeline View Post
Yay, en till! Nej men du vet, det är nog ingen annan som kollar den här tråden, det är våran lekplats nu
Ja, visst e det kul med svenska fans!!! Visste inte att det va så många svenskar här förrän nu!
Haha, vi har en egen liten plats vi svenskar nu!
__________________
~I have been touched by an angel~
Stevie held my hand!!!!!!!!!! 10/10-2009

Reply With Quote
  #21  
Old 06-16-2009, 03:23 PM
GrahnNicks GrahnNicks is offline
Ledgie
 
Join Date: Dec 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 42
Default Tjenare!

En till här!

Främre parkett, rad tolv, plats 45, dvs precis i mitten på främre parket. Kommer se allt glasklart!

Gick just upp för mig att senaste gången FM var i Stockholm var under Behind the Mask-turnen 90 elr 91 och konstigt nog satt jag på...just det, rad 12 då med!
Fantastisk plats men jäklar vad det rökdes maja på främre där alla gamla diehardfans håller till.

Var ytterst nära att beställa även till Köpenhamn men lyckades hejda mig...
Egentligen skulle jag vilja se den med, främst med tanke på att fröken Nicks dagsform i vanlig ordning varierar från konsert till konsert och jag vill gardera upp mig. Men nu blir det endast Stockholm, så håll tummarna för att hon sover och äter ordentligt. Och inte tjuvröker så mycket att rösten pajar.
Reply With Quote
  #22  
Old 06-16-2009, 03:34 PM
BellaDonna93's Avatar
BellaDonna93 BellaDonna93 is offline
Addicted Ledgie
 
Join Date: Mar 2008
Location: On The Edge Of Something Exquisite...Well, Sweden
Posts: 781
Default

Quote:
Originally Posted by GrahnNicks View Post
En till här!

Främre parkett, rad tolv, plats 45, dvs precis i mitten på främre parket. Kommer se allt glasklart!

Gick just upp för mig att senaste gången FM var i Stockholm var under Behind the Mask-turnen 90 elr 91 och konstigt nog satt jag på...just det, rad 12 då med!
Fantastisk plats men jäklar vad det rökdes maja på främre där alla gamla diehardfans håller till.

Var ytterst nära att beställa även till Köpenhamn men lyckades hejda mig...
Egentligen skulle jag vilja se den med, främst med tanke på att fröken Nicks dagsform i vanlig ordning varierar från konsert till konsert och jag vill gardera upp mig. Men nu blir det endast Stockholm, så håll tummarna för att hon sover och äter ordentligt. Och inte tjuvröker så mycket att rösten pajar.
Coolt att du såg dem -90!!!!!!!!!! WOW!!! Håller med dej! Hoppas att hon är på topp för denna Sverige konsert! 20 år sen och det måste ju firas med ett bra humör!!!
__________________
~I have been touched by an angel~
Stevie held my hand!!!!!!!!!! 10/10-2009

Reply With Quote
  #23  
Old 07-26-2009, 02:41 AM
meyboom meyboom is offline
Junior Ledgie
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 2
Default from The Netherlands to Stockholm

Hej,

I am going to Fleetwood Mac the 10th of october in Stockholm. We also stay a weekend in your beautiful city. I have got a ticket for 965,-
Is this a good spot ? Laktare A, section A6, rad 15, plats 43
I am looking forward to the concert and ofcourse our trip to Stockholm (2nd time). Greetings from Holland to all Swedish FM fans.

hej da,
marc
Reply With Quote
  #24  
Old 07-26-2009, 02:50 AM
vivfox's Avatar
vivfox vivfox is offline
Addicted Ledgie
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 13,959
Default

Quote:
Originally Posted by meyboom View Post
Hej,

I am going to Fleetwood Mac the 10th of october in Stockholm. We also stay a weekend in your beautiful city. I have got a ticket for 965,-
Is this a good spot ? Laktare A, section A6, rad 15, plats 43
I am looking forward to the concert and ofcourse our trip to Stockholm (2nd time). Greetings from Holland to all Swedish FM fans.

hej da,
marc
Welcome to The Ledge! You'll love it here and you'll hear more FM music than you ever thought possible!
Reply With Quote
  #25  
Old 07-26-2009, 04:21 AM
GrahnNicks GrahnNicks is offline
Ledgie
 
Join Date: Dec 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 42
Default

Hallo mayboom!

Yes, Stockoholm is beautiful!

Your seat is alright, far left on Stevies side. Close to the stage but as I said, far left.
Reply With Quote
  #26  
Old 07-26-2009, 06:09 AM
meyboom meyboom is offline
Junior Ledgie
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 2
Default good place, nice to hear

Hello,

That's good news, I mean close to the stage. I studied already the map of the Globen. Anyway, looking forward to it.
Is it allowed to take a photocamera with you ? Would be nice to shoot some photos ofcourse !

Greet,
Marc
Reply With Quote
  #27  
Old 07-26-2009, 07:03 AM
GrahnNicks GrahnNicks is offline
Ledgie
 
Join Date: Dec 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 42
Default No camera.

No, sorry no cameras allowed.

However..since I sometimes work extra for the Live Nation security: Have your camera with you (if it's a small one), hide it close to your...hm, how shall I put this...close to your underwear. Or if you're wearing boots, in your boot.

I worked at Bruce Springsteen this summer and the check before the consert was massive, yet I saw like a million cameras front row.

Security in Sweden are alert but not Gestapo.
Reply With Quote
  #28  
Old 07-26-2009, 10:49 AM
vivfox's Avatar
vivfox vivfox is offline
Addicted Ledgie
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 13,959
Default

Quote:
Originally Posted by meyboom View Post
Hello,

That's good news, I mean close to the stage. I studied already the map of the Globen. Anyway, looking forward to it.
Is it allowed to take a photocamera with you ? Would be nice to shoot some photos ofcourse !

Greet,
Marc
Definately take your camera! You'll get it in with no problem.
Reply With Quote
  #29  
Old 09-05-2009, 05:30 AM
danax6 danax6 is offline
Addicted Ledgie
 
Join Date: Aug 2005
Location: Stevie's nether land.
Posts: 4,839
Default

I'll be in Stockholm that weekend, and I really want to go to the show, but there are only crap tickets left on livenation.se. I know there is no Swedish Ebay, but do you guys have some other auction site where I can try to get better tickets?
Reply With Quote
  #30  
Old 09-05-2009, 05:50 AM
Emmeline's Avatar
Emmeline Emmeline is offline
Senior Ledgie
 
Join Date: Mar 2001
Location: Sweden
Posts: 132
Default

Try tradera.com or blocket.se. I have seen tickets on blocket, which is not an auction site but more of a flea market place, but it's in Swedish.
__________________
"I am not what you'd call an envelope-pusher," Nicks says. "Lindsey is there to make sure our band isn't too safe. I'm there to make sure it isn't too nuts. It's all about that balance between us." ~NY Daily News
Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


Christine McVie The Legendary Christine Perfec... -  VG+/EX Ultrasonic Clean picture

Christine McVie The Legendary Christine Perfec... - VG+/EX Ultrasonic Clean

$32.50



Lindsey Buckingham/Christine McVie Self-TitledVinyl LP  (2017 Warner) NM picture

Lindsey Buckingham/Christine McVie Self-TitledVinyl LP (2017 Warner) NM

$15.00



Christine McVie - Self Titled - Factory SEALED 1984 US 1st Press HYPE Sticker picture

Christine McVie - Self Titled - Factory SEALED 1984 US 1st Press HYPE Sticker

$26.99



Lot Of 3 Christine McVie ‎Records The Legendary Perfect Album picture

Lot Of 3 Christine McVie ‎Records The Legendary Perfect Album

$30.00



Christine McVie legendary perfect  Sire SASD 7522 orig 1976 blues rock EX picture

Christine McVie legendary perfect Sire SASD 7522 orig 1976 blues rock EX

$8.00




All times are GMT -5. The time now is 07:50 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
© 1995-2003 Martin and Lisa Adelson, All Rights Reserved